UE-POSDRU
Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013
Califică-te pentru viitorul tău! – POSDRU/164/2.3/S/138740

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

Conferința de lansare a proiectului

1. OBIECTIV
Conferinta pentru lansarea proiectului a fost organizata in conformitate cu prevederile Ghidului Solicitantului – Conditii Generale, si ale Cererii de Finantare, in vederea promovarii proiectului in randul factorilor interesati, si de asemenea, pentru promovarea actiunii FSE in randul publicului larg.

 

2.ORGANIZARE SI DESFASURARE
Conferinta de lansare a proiectului a fost organizata in data de 27 Iunie 2014, intre orele 10.00-14.00, la Sala Paris Droite a Hotelului Novotel din Bucuresti, de catre Beneficiarul proiectul impreuna cu toti cei patru Parteneri. La conferinta au fost invitati membri ai diverselor medii sociale, oameni din media, reprezentanti ai intreprinderilor, cadre didactice, personal cu atributii in domeniul FPC etc. Acestora le-a fost transmisa o invitatie si agenda evenimentului. Agenda conferintei a avut urmatoarea structura:
  • 10.00-10.30 – Primirea participantilor;
  • 10.30-11.30 – Prezentarea proiectului si a fiecarui partener in parte;
  • 11.30-12.00 – Cofee break;
  • 11.30-12.30 – Panel de dezbatere;
  • 12.30-13.30 – Discutii si concluzii.
 
Sala de conferinta a fost dotata cu o masa de prezidiu, instalatie de sonorizare (microfoane fixe pentru masa de prezidiu: un microfon fix pentru speaker desk si unul mobil), un speaker desk si o masa de prezidiu, un videoproiector, o telecomanda pentru schimbare slide-uri prezentari, un ecran de proiectie, un laptop conectat la videoproiector, aer conditionat, internet si router wireles. De asemenea, la intrarea in sala a fost organizat si un punct de primire a participantilor. Nu in ultimul rand, s-au pus la dispozitia participantilor servicii de welcome coffee, coffe break si gustare, pentru toate acestea fiind incheiat un contract pentru realizarea serviciilor de organizare conferinta. Au fost distribuite urmatoarele materiale de promovare:
  • Mape;
  • Pixuri;
  • Pliante;
  • Caiete personalizate;
  • Memory stick-uri.

iar roll-up-ul cu insemnele proiectului a fost postat langa masa de prezidiu.

 

3.PARTICIPANTI
Din partea echipei de proiect au tinut o prezentare urmatoarele persoane delegate:
  • Adrian Paun – ADR BI - Beneficiar;
  • Liliana Bucataru – Lira Cop Creative SRL – Partener 1;
  • Vlad Pascu – CDIMM Maramures – Partener 2;
  • Laurentiu David – ADR Centru – Partener 3;
  • Daria Dumitru – DAD Expertise – Partener 4.

Pe langa reprezentantii partenerilor, la conferinta de lansare au mai participat reprezentanti ai mediului academic, formatori, reprezentanti ai firmelor din domeniul turismului, alimentatiei, Ministerului Educatiei Nationale, etc., in total 50 de persoane.

 

Fotografii din cadrul conferinței:

Lira Cop Creative CDIMM ADR-Centru DAD Expertise